مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-22اقتصادي

آخرین وضعیت طرح جابه جایی منازل پرخطر منبع آب اهواز


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به ساخت مسکن برای ساکنان منطقه پرخطر منبع آب اهواز گفت: زمینی به مساحت 25 هکتار برای جابه جایی این واحدها اختصاص یافته و در این زمینه سرمایه گذار نیز مشخص شده است و811 واحد مسکونی برای ساکنان این منطقه ساخته می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به ساخت مسکن برای ساکنان منطقه پرخطر منبع آب اهواز گفت: زمینی به مساحت 25 هکتار برای جابه جایی این واحدها اختصاص یافته و در این زمینه سرمایه گذار نیز مشخص شده است و811 واحد مسکونی برای ساکنان این منطقه ساخته می شود.

رضا رضایی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث 7 هزار و 612 واحد مسکونی در خوزستان که امروز 3 اسفندماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی امسال برای چهارمین بار به خوزستان سفر کرده و این مساله نشانه توجه و نگاه ویژه ایشان به خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز کلنگ ساخت پروژه های طرح اقدام ملی تولید مسکن در خوزستان به زمین زده شد.

در اجرای این طرح بزرگ به دنبال آن هستیم تا مردم نسبت به مسکن دار شدن امید پیدا کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: با پیگیری هایی انجام گرفته طرح اقدام ملی دنبال شد و پس از جلسات متعدد اکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی آن در خوزستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت طرح جابه جایی منازل پرخطر منبع آب اهواز

آخرین وضعیت طرح جابه جایی منازل پرخطر منبع آب اهواز