مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 20:102020-02-22ورزشي

لسترسیتی 0 - 1 منچسترسیتی؛ پیروزی با تعویض طلایی پپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های دوم و سوم جدول لیگ برتر انگلیس امروز به مصاف یکدیگر رفتند این بازی در نهایت با پیروزی 1-0 شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت؛ - منچسترسیتی با یک گل در خانه لسترسیتی به پیروزی رسید تا جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم های دوم و سوم جدول لیگ برتر انگلیس امروز به مصاف یکدیگر رفتند این بازی در نهایت با پیروزی 1-0 شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت؛ موضوعی که جایگاه این تیم را در رتبه دوم جدول رده بندی تثبیت کرد.

در همان دقایق ابتدایی بازی ستاره انگلیسی لستر یعنی جیمی واردی ضربه دقیقی را روانه دروازه منچسترسیتی کرد که توپ با بدشانسی او به تیر دروازه ادرسون برخورد کرد.

در دقیقه 17 ایلکای گوندوگان روی پاسخ سرخیو آگوئرو در موقعیتی تک به تک با کسپر اشمایکل قرار گرفت اما دروازه بان دانمارکی توپ او را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 37 لسترسیتی به یک ضربه ایستگاهی دست یافت و جیمز مدیسون از یک فاصله تقریباً دور شوت خوبی را روانه دروازه سیتی کرد که با عکس العمل خوبی از ادرسون مواجه شد و او توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 46 سرخیو آگوئرو روی یک فرار و با پاس کوین دی بروینه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توپ را روانه دروازه کرد اما گل او آفساید و در نهایت مردود اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لسترسیتی 0 - 1 منچسترسیتی؛ پیروزی با تعویض طلایی پپ

لسترسیتی 0 - 1 منچسترسیتی؛ پیروزی با تعویض طلایی پپ