مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-23اقتصادي

خرید آپارتمان در فرمانیه با املاک دلتا


اگر قصد خرید آپارتمان در فرمانیه و یا اجاره آپارتمان در فرمانیه را دارید، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در فرمانیه از املاک دلتا دیدن کنید.

- اگر قصد خرید آپارتمان در فرمانیه و یا اجاره آپارتمان در فرمانیه را دارید، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در فرمانیه از املاک دلتا دیدن کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دلتا، فرمانیه محله شمالی تهران و جزء منطقه یک محسوب شده و درگذشته از توابع شمیرانات به شمار می رفته است.

خرید آپارتمان در فرمانیه و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا این محله بین پاسداران و کامرانیه از شرق و غرب و حد فاصل نیاوران و میدان نوبنیاد از شمال و جنوب قرار دارد.

وجود امکانات رفاهی بی شماری مانند بیمارستان، مرکز خرید، کافه و رستوران، را به عنوان سرمایه گذاری ملکی بیش از پیش رونق داده است.

برج آسمان، دومین برج بلند مسکونی در ایران و برج های دوقلوی فرمان از سازه های معروف تهران، در این محله قرار دارند.

در فرمانیه برج ها و آپارتمان هایی است که علاوه بر زیبا و لوکس بودن، دارای امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر، سالن های ورزشی، سیستم های هوشمند و سینما خانگی های مجلل است.

دسترسی به فرمانیه خیابان فرمانیه یا خیابان شهید دکتر لواسانی، اصلی ترین خیابان این محله، در کنار خیابان های پاسداران شمالی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید آپارتمان در فرمانیه با املاک دلتا

خرید آپارتمان در فرمانیه با املاک دلتا