مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-23اقتصادي

قسط اول هزینه حج تمتع سال آینده 25 میلیون تومان شد


هزینه نهایی سفر به حج تمتع پس از مشخص شدن نرخ ارز اختصاص یافته به عملیات حج از سوی دولت تعیین می شود، اما با توجه به دو مرحله ای شدن پرداخت هزینه حج تمتع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نام نویسی سفر به حج تمتع 99 از نهم اسفندماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز می شود.

زائران ذخیره و اصلی حج تمتع  طبق هر سال زائران در دو گروه اصلی و ذخیره نام نویسی می کنند که ثبت نام ودیعه گذاران تا 31 فروردین ماه سال 86 به عنوان زائر اصلی و تا 15 اردیبهشت ماه سال 86 به عنوان زائر ذخیره انجام می شود.

همانطور که سازمان حج و زیارت پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرده بود، تمام ودیعه گذاران حج تمتع باید نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود اقدام کرده باشند؛ در غیر این صورت امکان نام نویسی برای تشرف به حج تمتع سال آینده را ندارند.

لزوم تبدیل قبوض ودیعه گذاری به قبض یک میلیون تومانی بر همین اساس هم اکبر رضایی سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران تنها برای متقاضیان سفر به حج تمتع سال 99 نیست، گفت: با توجه به لزوم برنامه ریزی ها تمام ودیعه گذاران باید اطلاعات خود را در سامانه رزرو به روزرسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسط اول هزینه حج تمتع سال آینده 25 میلیون تومان شد

قسط اول هزینه حج تمتع سال آینده 25 میلیون تومان شد