مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-24سياسي

گزارش آخرین وضعیت درمانی «شجریان» در شبکه چهار/ همایون نیامد


با وجود اطلاع رسانی شبکه چهار برای گفتگوی تلفنی همایون شجریان با برنامه «شب موسیقی» درباره وضعیت جسمانی پدرش، اما این علی جهاندار بود که در این برنامه به سئوالات پاسخ داد.

- با وجود اطلاع رسانی شبکه چهار برای گفتگوی تلفنی همایون شجریان با برنامه شب موسیقی درباره وضعیت جسمانی پدرش، اما این علی جهاندار بود که در این برنامه به سئوالات پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که طبق اطلاع رسانی کانال شبکه چهارم سیما قرار بود همایون شجریان فرزند محمدرضا شجریان در تازه ترین برنامه تلویزیونی شب موسیقی این شبکه طی یک گفتگوی تلفنی درباره تازه ترین وضعیت جسمانی این هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی سخن بگوید، اما این علی جهاندار خواننده شناخته شده و از شاگردان محمدرضا شجریان بود که پیرامون تازه ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان سخن گفت.

رضا مهدوی کارشناس مجری برنامه شب گذشته شب موسیقی که بخش اصلی آن به موضوع آسیب شناسی جشنواره موسیقی فجر اختصاص داشت، در ابتدای برنامه با تصویر پس زمینه ای از محمدرضا شجریان در قاب تلویزیون حاضر شد و به انتشار برخی اخبار و شایعات درباره فوت این هنرمند طی روزهای اخیر اشاره کرد و از تصمیم برنامه مبنی بر ارائه تازه ترین اخبار پیرامون اوضاع درمانی وی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش آخرین وضعیت درمانی «شجریان» در شبکه چهار/ همایون نیامد

گزارش آخرین وضعیت درمانی «شجریان» در شبکه چهار/ همایون نیامد