مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-24سياسي

مقدسی: اجازه ندهید خاطره تلخ سیلاب تکرار شود


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران و مسئولان ذیربط اجازه ندهند خاطره تلخ سیلاب ابتدای سالجاری تکرار شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران و مسئولان ذیربط اجازه ندهند خاطره تلخ سیلاب ابتدای سالجاری تکرار شود.

سیدمهدی مقدسی صبح امروز دوشنبه پنجم اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارشی قوی به کشور و همچنین با توجه به تجاربی که ناشی از سیلاب های ابتدای سال جاری در سطح کشور و استان بوده است، لذا آماده باش کامل و صددرصدی ستادهای مدیریت بحران برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی ضرورت دو چندان دارد.

وی بیان کرد: از تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران انتظار می رود که با برنامه ریزی دقیق اجازه ندهند مشکلات و آسیب هایی که نقاط مختلف کشور بر اثر وقوع سیل با آن مواجه شدند، تکرار شود.

مقدسی به تصویب قانون مدیریت بحران در مجلس شورای اسلامی و تبیین وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی کشور در مقابله با حوادث طبیعی و بحران اشاره کرد و افزود: با توجه به تجربه تلخ سیل فروردین ماه امسال و بروز خسارات جدی در استان های خوزستان، لرستان و گلستان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدسی: اجازه ندهید خاطره تلخ سیلاب تکرار شود

مقدسی: اجازه ندهید خاطره تلخ سیلاب تکرار شود