مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 20:152020-02-24سياسي

مشارکت 42 درصدی کرمانشاهیان در انتخابات/ دور دوم انتخابات 29 فروردین سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست با خبرنگاران استان با تقدیر از حضور مسئولانه مردم در انتخابات و داوطلبان و دست اندرکاران حوزه اجرا و نظارت، اظهار داشت: که در مجموع انتخابات امن و سالمی در استان برگزار شد.

وی با تقدیر از اعضای شش کمیته ستاد انتخابات، ادامه داد: با هماهنگی و تلاش شورای تامین استان و احصاء همه تهدیدها، خوشبختانه در انتخابات امسال هیچ گونه تهدیدی دیده نشد.

الهی تبار با تشکر از زحمات کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات، اضافه کرد: با صیانتی که کمیته استعلامات و حراست از استعلامات در بررسی صلاحیت ها داشت هیچ گونه بی اخلاقی در این مرحله روی نداد.

  وی همچنین با اشاره به ارتباط و اتصال همه شعب اخذ رای استان به سامانه جامع انتخابات آن را حاصل تلاش اعضای کمیته فناوری اطلاعات دانست و گفت: که در روز احذ رای درشعب اخذ رای مشکل ارتباط وجود نداشته است.

الهی تبار با تاکید بر فراهم بودن امکانات و پشتیبانی های لازم برای اجرای انتخابات، از کمیته حقوقی و پشتیبانی و معاونت منابع انسانی استانداری و از همه دستگاه های اجرایی که این کمیته را همراهی کردند، تقدیر کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار رقم خوردن فضای آرام، امن و مطمئن در انتخابات اسفند ماه استان را حاصل تلاش و زحمات مدیرکل سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 42 درصدی کرمانشاهیان در انتخابات/ دور دوم انتخابات 29 فروردین سال آینده

مشارکت 42 درصدی کرمانشاهیان در انتخابات/ دور دوم انتخابات 29 فروردین سال آینده