مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 20:552020-02-24اقتصادي

مستاجران به سختی خانه اجاره می کنند/ رشد نرخ اجاره بها در فصل زمستان


این روزها دولت به دنبال موفقیت مسکن ملی و تکمیل پروژه مسکن مهر دولت قبل است و مجلسی ها هم جشن انتخاب مجدد و یا شکست در آن را گرفته اند اما ناگزیر از آنکه مستاجران در حال تجربه جدیدی از رشد نرخ اجاره بهاهستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این روزها دولت به دنبال آغاز مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی و تکمیل مسکن مهر است که از دولت قبل به ارث برده است و مجلسی ها سرگرم گرفتن جشن انتخاب مجدد و یا عدم موفقیت در انتخابات دوره یازدهم شده اند و موضوع مهم بخش مسکن یعنی مستاجران را فراموش کرده اند.

هنوز چند ماهی به آغاز فصل نقل و انتقالات مسکن باقی مانده است، اما خبرها از بازار مسکن حاکی از این است که نرخ اجاره بها رو به افزایش گذاشته است.

حال سوال این است که چرا مجلسی ها و دولتی ها اقدامی برای بازار اجاره مسکن نمی کنند.

تصور همگان بر این است که نقل و انتقالات مسکن تنها منوط به روزهای تابستان است اما این روزها نیز شاهد این هستیم که عرضه واحدهای مسکونی برای مستاجران بسیار کم است و همین نبود عرضه و فایل جدید برای مستاجران دردسرساز شده و نرخ اجاره بهای مسکن را افزایش داده است.

*هفت میلیون خانوار در ایران مستاجر هستند آمارها نشان می دهد که هفت میلیون خانوار در ایران مستاجر هستند و هر خانوار ایرانی را اگر سه نفر بدانیم می توان گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران به سختی خانه اجاره می کنند/ رشد نرخ اجاره بها در فصل زمستان

مستاجران به سختی خانه اجاره می کنند/ رشد نرخ اجاره بها در فصل زمستان