مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-25پزشكي

راه های تقویت سیستم ایمنی بدن برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس


شاه کلید پیشگیری از ابتلا به کروناویروس افزایش و تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن از طریق تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی است.

- رییس انجمن تغذیه ایران گفت: شاه کلید پیشگیری از ابتلا به کروناویروس افزایش و تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن از طریق تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی است.

دکتر جلال الدین میرزای رزاز در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر نقش محوری تغذیه در کاهش بار بیماری ها و جلوگیری از بروز بیماری های غیر واگیر نظیر دیابت، اضافه وزن، سندرم متابولیک، بیماری های قلب و عروق، سرطان و غیره به اثبات رسیده است، گفت: رعایت اصول تغذیه سالم می تواند تا 55 درصد از بار بیماری ها را در آینده کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حدود 24 تا 28 درصد بیماران بستری در بیمارستان های ایران دچار سوء تغذیه هستند، گفت: متاسفانه این امر باعث طولانی شدن مدت زمان اقامت و بستری بیمار شده، درمان را با اخلال جدی مواجه می کند و هزینه های مادی و معنوی زیادی به بیمار و خانواده بیمار تحمیل می کند.

وی با اشاره به برخی راهکارهای تغذیه ای برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ها بویژه در شرایط کنونی پیشگیری از آلودگی با کروناویروس تصریح کرد: شاه کلید پیشگیری از ابتلا به کروناویروس افزایش و تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن از طریق تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های تقویت سیستم ایمنی بدن برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس

راه های تقویت سیستم ایمنی بدن برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس