مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:162020-02-25اجتماعي

بهزیستی نقشی در تعطیلی مهدکودک های اصفهان ندارد


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان گفت: تعطیلی مهدکودک ها و مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست هم در هر شهرستان تابع تصمیم های کمیته ملی مبارزه با کرونا است.

- مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعطیلی مهدکودک ها و مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست هم در هر شهرستان تابع تصمیم های کمیته ملی مبارزه با کرونا است و اداره کل بهزیستی تصمیمی مستقل از آن اتخاذ نکرده است.

وی افزود: در استان اصفهان بالغ بر 750 مهدکودک میزبان آموزش به 36 هزار کودک است که از این میان 350 واحد در شهر اصفهان مستقر است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان بیان داشت: در استان اصفهان 38 مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست فعال است که از 480 کودک و نوجوان دختر و پسر مراقبت می شود.

ناجی با تاکید بر تامین ماسک و موادضدعفونی کننده در مراکز مهدکودک ها و مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست تصریح کرد: در جهت مقابله با ویروس کورنا کووید 19 تمام اقدامات پیشگیرانه انجام شده است و تاکنون مورد مثبت به این ویروس در بین کودکان و نوجوانان تحت نظر مراکز بهزیستی مشاهده نشده است.

وی بیان داشت: چنانچه علایمی از کورنا کووید 19 در بین کودکان و نوجوانان مشاهده شد اداره کل بهزیستی استان اصفهان در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تمام اقدامات مراقبتی و درمانی را اتخاذ خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی نقشی در تعطیلی مهدکودک های اصفهان ندارد

بهزیستی نقشی در تعطیلی مهدکودک های اصفهان ندارد