مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-25اجتماعي

برپایی اردوگاه اضطراری برای اسکان اهالی روستای تاسوله گتوند


علی پهلوان سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از روستاهایی که با توجه به هشدار مدیریت بحران در پی بارش شدید باران در هفته جاری در معرض احتمالی سیلاب و آسیب قرار دارد روستای تاسوله در گتوند است.

وی گفت: در صورت بارش شدید باران و قرار گرفتن در معرض خطر اهالی این روستا که 30 خانوار می باشند به اردوگاه اضطراری برپا شده در شهرستان گتوند منتقل خواهند شد، در حال حاضر هیچ فردی از این روستا به اردوگاه منتقل نشد است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: در هر شهرستان نقاطی همچون ورزشگاه ها و یا فضای باز ایمن به عنوان اردوگاه اضطراری انتخاب شده است تا در صورت وقوع خطر ناشی از بارش شدید باران در هفته جاری مردم به این نقاط هدایت شوند.

پهلوان افزود: برپایی اردوگاه اضطراری بر عهده هلال احمر است اما ضدعفونی کردن و پاکسازی اردوگاه ها برعهده دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی است و در صورت استفاده از این اردوگاه ها ضدعفونی خواهند شد.

سامانه بارشی جدیدی از دوشنبه در خوزستان فعال شده است این سامانه تقویت شده و بیشتر آن در حوضه آبریز کرخه، کارون و دز اتفاق می افتد اما بازه زمانی آن کوتاه و عمده بارش های آن براساس پیش بینی هواشناسی در دوشنبه شب تا اوایل چهارشنبه هفته جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوگاه اضطراری برای اسکان اهالی روستای تاسوله گتوند

برپایی اردوگاه اضطراری برای اسکان اهالی روستای تاسوله گتوند