مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-25پزشكي

همکاری آستان قدس و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ایمن سازی حرم رضوی


آستان قدس همکاری مناسبی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اعمال تدابیر پیشگیرانه برای بیماری های واگیر دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آستان قدس همکاری مناسبی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اعمال تدابیر پیشگیرانه برای بیماری های واگیر دارد.

دکتر محمد حسین بحرینی با اشاره به نوع همکاری های صورت گرفته بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آستان قدس رضوی اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی اهتمام ویژه ای در راستای اعمال تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری های واگیر در اماکن متبرکه رضوی دارند و در این رابطه با وزیر بهداشت نیز تماس تلفنی داشتند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین مروی در این جلسات و گفت وگوهای تلفنی با تأکید بر این که آستان قدس رضوی تماما در خدمت نظام سلامت است، سلامت زائران امام رئوف(ع) را بسیار با اهمیت عنوان کرده اند.

ارائه آموزش های لازم به زائران حرم رضوی برای پیشگیری از بیماری بحرینی ادامه داد: جلسات متعددی با بنیاد سلامت آستان قدس رضوی و دارالشفای امام(ع) برگزار شد که بر اساس آن مقرر شد آموزش های لازم به زائران حرم مطهر برای پیشگیری از بیماری و راه های مقابله با آن و راه های سرایت این بیماری داده شود که در این راستا تعداد زیادی بنر و محتوای آموزشی در اختیار آستان قدس رضوی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آستان قدس و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ایمن سازی حرم رضوی

همکاری آستان قدس و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ایمن سازی حرم رضوی