مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 23:452020-02-25پزشكي

تعطیلی راهکار حل بحران نیست/ ترس سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند


معاون آموزشی دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه تعطیلی راهکار حل بحران نیست، گفت: آموزش گسترده اصول بهداشتی به تمام مردم کشور با توجه به زیرگروه ها و مشاغل توسط متخصصان فن و از طریق رسانه های جمعی معتبر مهمترین مساله .

- معاون آموزشی دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه تعطیلی راهکار حل بحران نیست، گفت: آموزش گسترده اصول بهداشتی به تمام مردم کشور با توجه به زیرگروه ها و مشاغل توسط متخصصان فن و از طریق رسانه های جمعی معتبر مهمترین مساله ایست که در این شرایط بحرانی باید مدنظر قرار بگیرد.

دکتر محتشم غفاری مدیر گروه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه کشور ما در شرایط بحران عملکرد مدیریتی ایده آلی ندارد، گفت: به عنوان نمونه این تعطیلی های گسترده تنها تحت شرایطی می تواند به پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کمک کند، به عبارتی باید ابتدا زیرساخت ها و شرایط آن را مهیا می کردیم.

واقعیت این است که ما در حال حاضر در ابتدای کار هستیم و وضعیت هنوز خیلی بحرانی نیست، ولی متاسفانه به جای فراهم آوردن بسترهای مناسب آسانترین کار، یعنی تعطیلی را انتخاب کردیم که هیچگونه شواهدی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی راهکار حل بحران نیست/ ترس سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند

تعطیلی راهکار حل بحران نیست/ ترس سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند