مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-26اقتصادي

نظارت بر بازار شب عید در بوشهر آغاز شد


سید حسین حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پایش مستمر بازار بیشتر با هدف کنترل قیمت کالاهایی همچون شیرینی، پوشاک، منسوجات، کیف و کفش و سایر اقلامی است که در این ایام مورد تقاضای بیشتری واقع می شوند.

وی بیان کرد: همزمان با گشت ‏های سازمان صنعت، معدن و تجارت گشت های مشترک بین دستگاهی نیز همزمان ادامه می‎یابد و همچنین سامانه 124 نیز به صورت تلفنی پذیرای گزارش‎های شهروندان در زمینه نظارت بر بازار پایان سال است.

حسینی ادامه داد: برای ایام نوروز بازرسان طرح تشدید نظارت بر بازار و اصناف همکاری دارند و بسیج اصناف نیز از ظرفیت خود برای اجرا طرح‎های تشدید اضافه می‎شوند.

وی بیان کرد: شماری ناظران افتخاری نیز آموزش‎های لازم را فراگرفتند و با هدف نظارت بر بازار راهی این عرصه می‎شوند.

حسینی ادامه داد: در ارتباط با تامین میوه شب عید نیز امسال قرارداد منعقد و 300 تن سیب به سردخانه مرکز استان بوشهر حمل شده است.

وی گفت: همچنین 500 تن پرتقال از جیرفت به مقصد بوشهر بارگیری شده که به محض رسیدن به بوشهر در سردخانه‎ها ذخیره سازی و پس از اطلاع رسانی از سوی ستاد تنظیم بازار توزیع آنها آغاز می‎شود.

حسینی ادامه داد: سایر اقلام مورد نیاز شهروندان برای ایام نوروز از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز پیش بینی های لازم برای تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار شب عید در بوشهر آغاز شد

نظارت بر بازار شب عید در بوشهر آغاز شد