مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 06:102020-02-26بين الملل

اتحادیه عرب خواستار استقرار نیروهای بین المللی در اراضی فلسطینی شد


اتحادیه عرب استقرار دوباره نیروهای حفاظت بین المللی در شهر الخلیل در کرانه باختری و به شکل کلی در تمامی اراضی فلسطینی و نیز ایجاد سازوکاری برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار را خواستار شد.

- اتحادیه عرب استقرار دوباره نیروهای حفاظت بین المللی در شهر الخلیل در کرانه باختری و به شکل کلی در تمامی اراضی فلسطینی و نیز ایجاد سازوکاری برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، اتحادیه عرب افزایش شهرک سازی های اسراییلی را که با هدف یهودی سازی مرکز شهر الخلیل، بیرون راندن ساکنان آن، ادامه یورش به حرم ابراهیمی و ممانعت از برپایی نماز انجام می شود، محکوم کرد.

سعید ابوعلی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین در بیست و پنجمین سالگرد کشتار حرم ابراهیمی بر درخواست سازمان ملل برای ایجاد سازوکاری مناسب برای اجرای بندهای توافقنامه ژنو چهار در این زمینه و ممانعت از تکرار این کشتارها و اقدامات تروریستی که هر روزه در حق فلسطینی ها انجام می شود، تاکید کرد.

ابوعلی گفت: این سالگرد در سایه ادامه و افزایش تعرض اسراییل به حقوق و هویت فلسطینی ها و با تشویق و نظارت دولت آمریکا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب خواستار استقرار نیروهای بین المللی در اراضی فلسطینی شد

اتحادیه عرب خواستار استقرار نیروهای بین المللی در اراضی فلسطینی شد