مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:262020-02-26پزشكي

بقاع متبرکه شاخص استان فارس ضدعفونی می شود / تعطیلی زائرسراها


مدیرکل اوقاف فارس از تعطیلی زائرسراهای بقاع متبرکه و مراسم های مذهبی و مناسبتی و همچنین گندزدایی و ضدعفونی کردن بقاع متبرکه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعباس موسوی در جلسه ستاد بحران این اداره کل که صبح چهارشنبه برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی استان های کشور و ثبت مواردی از ابتلاء به این ویروس در استان فارس همچنین لزوم انجام موارد و نکات احتیاطی جهت پیشگیری و جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس در استان و همچنین به منظور حفظ سلامت هموطنان دستور العمل و شیوه نامه بهداشتی پیشگیری از بیماری های واگیردار که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز تهیه شده است، به تمامی اماکن مذهبی ابلاغ شد.

وی افزود: همچنین تعطیلی زائرسراهای بقاع متبرکه، برگزاری مراسم های مذهبی و مناسبتی تا اطلاع ثانوی در سطح بقاع متبرکه و اماکن مذهبی لغو هستند.

موسوی با بیان اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن بقاع متبرکه شاخص در دستور کار قرار گرفته است، گفت: ممنوعیت طبخ و توزیع غذا و نذورات در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، اطلاع رسانی در خصوص نکات بهداشتی و نصب علائم هشداردهنده و احتیاط به جهت پیشگیری در سطح اماکن مذهبی هم از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه شاخص استان فارس ضدعفونی می شود / تعطیلی زائرسراها

بقاع متبرکه شاخص استان فارس ضدعفونی می شود / تعطیلی زائرسراها