مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-26سياسي

جهاددانشگاهی بهترین فرصت برای اعتماد به تولید داخلی و جبران تحریم هاست


رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با گلایه از کمتر دیده شدن ظرفیت های این نهاد انقلابی، جهاددانشگاهی را بهترین فرصت برای اعتماد به تولید و نیروهای داخلی و جبران تحریم ها دانست.

- ایسنا/یزد رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با گلایه از کمتر دیده شدن ظرفیت های این نهاد انقلابی، جهاددانشگاهی را بهترین فرصت برای اعتماد به تولید و نیروهای داخلی و جبران تحریم ها دانست.

مهدی باصولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با ارائه گزارشی از دستاوردهای سازمان جهاددانشگاهی استان یزد طی شش سال گذشته، اظهار کرد: عدم تفکیک فعالیت های واحد جهاددانشگاهی از دانشگاه علم و هنر تا قبل از سال 1392 باعث شده بود تا عمده تمرکز جهاددانشگاهی یزد به آموزش عالی محدود شود.

وی در این باره افزود: قبلاً از آنجایی که در اغلب دوره ها ریاست دانشگاه و جهاددانشگاهی مشترک بود، نه تنها پرسنل ستاد مرکزی جهاددانشگاهی استان در دانشگاه مستقر بودند بلکه برخی از حوزه های تشکیلاتی مانند معاونت های پشتیبانی و فرهنگی هر دو یکی بود و این امر نه تنها مجموعه را دچار مشکلاتی نموده بود بلکه غفلت از بخشی ظرفیت های موجود در جهاددانشگاهی را به دنبال داشت.

باصولی ادامه داد: تا قبل از سال 92 زیرساخت های درآمدی سازمان جهاددانشگاهی محدود بوده و به انسجام لازم نرسیده بود لذا نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی بهترین فرصت برای اعتماد به تولید داخلی و جبران تحریم هاست

جهاددانشگاهی بهترین فرصت برای اعتماد به تولید داخلی و جبران تحریم هاست