مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-26فرهنگي

پایانی شیرین بر یک حادثه تلخ در روزی روزگاری در هالیوود


تارانتینو سعی کرده است تا در روزی روزگاری در هالیوود، به شیوه روایت یک داستان برای کودکان که پایانی خوش و شیرین را انتظار دارند ، یک پایان خوب برای یک ماجرای واقعی ترسیم کند و این پارادوکس و توضیحات آخر فیلم ، - گروه هنر و رسانه - مریم اویسی؛ وقتی صحبت از اسکار به میان می آید و یک فیلم برچسب دریافت جایزه این آکادمی را دریافت می کند، انتظارات و توقع از کارگردان آن بالا می رود.

کوئنتین جروم تارانتینو کارگردان، بازیگر و فیلم نامه نویسی است که تاکنون فیلم هایش توانسته نظر هیئت داوران را به خود جلب کند.

او که در کارنامه کاری خود فیلم هایی نظیر قصه عامه پسند ( pulp fiction ) را دارد امسال هم توانست با روزی روزگاری در هالیوود در بسیاری از بخش های اسکار نامزد دریافت جایزه شود و در برخی از بخش ها نیز جایزه را از آن خود کند.

روزی روزگاری ها در دنیای هالیوود و حتی در سایر کشورها ژانری را خلق کردند که در بستر یک روایت تاریخی ، درام یا داستان جنایی نیز شکل می گیرد و بیننده با داستان همراه می شود.

این سبک فیلم سازی ، نشان داده که هم زمان بیشتری نسبت به سایر فیلم های سینمایی می طلبد و هم حوصله بیشتری از مخاطب انتظار دارد.

در جشنواره فیلم فجر امسال هم فیلم تومان که نام قبلی اش روزی روزگاری در گنبد بود ، نیز سعی کرده است که با همین نوع سبک فیلم سازی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانی شیرین بر یک حادثه تلخ در روزی روزگاری در هالیوود

پایانی شیرین بر یک حادثه تلخ در روزی روزگاری در هالیوود