مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-27اقتصادي

400 میلیون متر مکعب ذخایر خالی سدهای تهران برای مدیریت سیلاب هااست


احمد علی قربانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای کنترل سیلاب ها، سدها را مدیریت کرده ایم گفت: اکنون 603 میلیون متر مکعب آب در سدها ذخیره سازی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 577 میلیون متر مکعب بود، 26 میلیون متر مکعب افزایش نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: سد امیرکبیر با 90 میلیون متر مکعب، سد لتیان با 55 میلیون متر مکعب، طایقان با 185 میلیون متر مکعب، ماملو با 65 میلیون متر مکعب ظرفیت خالی دارند و سد لار به خاطر فرار آب دارای 500 میلیون متر مکعب ظرفیت خالی است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران افزود: جای هیچگونه نگرانی برای مدیریت سیلاب های احتمالی وجود ندارد و از قبل تدابیر لازم صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این که مردم از اطراق در حاشیه رودخانه های شمال تهران از جمله فرحزاد، درکه و کن خودداری کنند، اظهار داشت: با افزایش بارش ها در اسفند و فرودین ماه مردم هشدار ها را جدی بگیرند.

این مسئول تاکید کرد: همچنین متصرفان دست از تصرف حریم این رودخانه ها بردارند، چرا که در زمان سیلاب عرصه را برای عبور آب تنگ می کند ضمن اینکه بر اساس پایش ها با این افراد برخورد قانونی و تخریب ساخت و سازها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیون متر مکعب ذخایر خالی سدهای تهران برای مدیریت سیلاب هااست

400 میلیون متر مکعب ذخایر خالی سدهای تهران برای مدیریت سیلاب هااست