مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:152020-02-27بين الملل

نابینا شدن 21 فلسطینی در غزه به دلیل شلیک نظامیان صهیونیست طی 2 سال


مرکز حقوق بشر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی «بتسلیم» از نابینا شدن 21 فلسطینی در نتیجه تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی طی 2 سال اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز حقوق بشر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی بتسلیم اعلام کرد، در سال های 2018 و 2019  و در پی تیراندازی نظامیان صهیونیستی به تظاهرات کنندگان فلسطینی در مرز غزه 19 نفر یک چشم خود و دو نفر هر دو چشم خود را از دست داده اند.

بر اساس گزارش قدس پرس ، بتسلیم افزود، در تظاهرات بازگشت در مرز غزه تا کنون بیش از 200 نفر شهید شده اند و 8000 نفر با گلوله جنگی، 2400 نفر با گلوله پلاستیکی و 3000 هزار نفر با بمب های گاز زخمی شده اند.

در ادامه این گزارش آمده، محاصره سیزده ساله نوار غزه خسارت های قابل توجهی به خدمات پزشکی در این منطقه وارد کرده و مراکز درمانی از کمبود دارو، پزشک و تجهیزات درمانی در رنج هستند.

در نتیجه این وضعیت، درمان به شکل مطلوب در غزه در دسترس نیست و رژیم صهیونیستی کمتر اجازه خروج به ساکنان غزه برای درمان را می دهد.

بتسلیم افزود: استفاده از وسایل مرگبار برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان که ممکن است منجر به قتل یا مجروحیت شدید شود یکی از سیاست های تیراندازی است که اسراییل نزدیک به دو سال است در تعامل با تظاهرات کنندگان فلسطینی در نوار مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابینا شدن 21 فلسطینی در غزه به دلیل شلیک نظامیان صهیونیست طی 2 سال

نابینا شدن 21 فلسطینی در غزه به دلیل شلیک نظامیان صهیونیست طی 2 سال