مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 14:302020-02-27سياسي

تولیت آستان قدس: شهدای مدافع حرم نقشه دشمنان برای نابودی اسلام را خنثی کردند


شهیدان مدافع حرم نقشه شوم غرب و صهیونیست را در برافروختن آتش جنگ های صلیبی میان مسلمانان خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با خانواده فرمانده مدافع حرم، شهید اصغر پاشاپور در حرم مطهر رضوی دیدار و گفتگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار با بیان اینکه شهیدان نزدیک ترین، بهترین و سرعت ترین راه به رضوان الهی را انتخاب کردند، گفت: ما در این عالم از جایگاه والای شهیدان بی اطلاع هستیم، تنها حسرت می خوریم که چنین انسان های با ایمان، مؤمن، مبارز و انقلابی را از دست دادیم و برای جا ماندن از قافله شهدا غبطه می خوریم.

وی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید، شهیدان مدافع حرم را شهدای مظلوم خواند و افزود: اگر این شهیدان و سرداران بزرگی چون شهید حاج قاسم سلیمانی نبودند، داعش برای اسلام و مسلمین هیچ چیز باقی نمی‎گذاشت، دشمنان این گروهک‎های منحرف را تربیت کردند تا با این جنایات و آدمکشی ها آبروی اسلام را ببرند.

نقشه دشمن مسلمان کشی بود حجت الاسلام مروی ادامه داد: دشمنان می خواستند سوریه و عراق را تصرف کنند و بعد از آن هم ایران را بگیرند تا این جنایات را در همه کشورهای منطقه گسترش دهند و با ایجاد ترس و ارعاب عمومی، به جهان بگویند که این معنی اسلام و مسلمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: شهدای مدافع حرم نقشه دشمنان برای نابودی اسلام را خنثی کردند

تولیت آستان قدس: شهدای مدافع حرم نقشه دشمنان برای نابودی اسلام را خنثی کردند