مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-27اقتصادي

از ممنوعیت ورود خودرو تا توزیع رایگان مواد ضد عفونی


سخنگوی شورای سلامت کیش روز پنجشنبه پس از پایان نشست این شورا در جمع خبرنگاران افزود: با تامین اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ژل ضدعفونی کننده 30 میلی لیتری از شرکت تولید کننده خریداری و از روز دوشنبه توزیع آن در این جزیره توزیع می شود.

دکتر محمدرضا رضانیا اضافه کرد: کار توزیع ژل ضدعفونی در مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه و بین پرسنل خدماتی در جزیره کیش انجام می گیرد و در مرحله اول این خدمات به افرادی ارائه می شود که بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

وی افزود: همچنین براساس مصوبه این شورا، ساعت کاری زنان شاغل دارای فرزند زیر 6 سال کاهش یافته و از ساعت 9 صبح تا 13 خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: براساس مصوبه این شورا پرسنل ادارات که مبتلا به بیماری دارای ریسک ابتلا به کرونا هستند، بیماران قلبی و ریوی، خاص، بیماران تنفسی مزمن، با ارائه گواهی پزشک و موافقت مدیران می توانند از یک هفته استراحت در منزل بدون احتساب و ثبت در مرخصی استفاده کنند.

به گفته این مسوول تعطیلی مهدهای کودک، مدارس، دانشگاهها، آموزشگاهها، اماکن خصوصی، مجتمع های تفریحی، جنگ ها و کنسرت ها و مراکز گردشگری از روز شنبه به مدت سه روز دیگر تمدید شده واداره استاندارد موظف شد فعالان واحدهای صنعتی را با سرکشی و حضور کارشناسان این اداره درخصوص ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ممنوعیت ورود خودرو تا توزیع رایگان مواد ضد عفونی

از ممنوعیت ورود خودرو تا توزیع رایگان مواد ضد عفونی