مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:552020-02-28بين الملل

عقب نشینی گروه های مسلح از سراقب و درگیری های شدید در حلب


گروه های مسلح مورد حمایت ترکیه زیر ضربات شدید ارتش سوریه عقب نشینی از مناطقی در شهر استراتژیک «سراقب»در استان «ادلب» را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، خبرنگار المیادین در سوریه اعلام کرد که گروه های مسلح مورد حمایت ترکیه زیر ضربات شدید ارتش سوریه عقب نشینی از مناطقی در شهر استراتژیک سراقب در استان ادلب را آغاز کردند.

این خبرنگار همچنین گفت که درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه و افراد مسلح در مناطق قبتان الجبل و داره عزه در استان حلب در جریان است.

خبرگزاری سانا نیز گزارش داد که درگیری های شدید بین یگان های ارتش عربی سوریه و گروه تروریستی جبهه النصره و گروهک هایی مورد حمایت دولت ترکیه در محور غربی سراقب در حومه جنوبی شرقی ادلب به وقوع پیوسته است.

خبرنگار سانا گزارش داد: بر اساس داده های میدانی، تروریست ها با ده ها عامل انتحاری و خودروهای بمب گذاری شده به محور غربی سراقب یورش بردند و نیروهای ترکیه هم حمایت آتشباری قوی از آنها به عمل آوردند اما در نهایت ارتش سوریه پاسخ دندان شکنی به آنها داد و همه حملات شان را دفع کرد و مواضع آنها را در مناطق و مزارع واقع در غرب این شهرک زیر حملات موشکی قرار داد و تلفات و خسارات زیادی به آنها وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی گروه های مسلح از سراقب و درگیری های شدید در حلب

عقب نشینی گروه های مسلح از سراقب و درگیری های شدید در حلب