مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:502020-02-29پزشكي

اهدای خون در کرمانشاه به یک سوم رسید/ به همه گروه های خونی نیازمندیم


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به بحث بیماری کرونا، گفت: متاسفانه بروز این بیماری در جامعه موجب شده میزان اهدای خون در استان به کمتر از یک سوم برسد و این امر می تواند بیماران نیازمند خون را با مشکل جدی مواجه کند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به بحث بیماری کرونا، گفت: متاسفانه بروز این بیماری در جامعه موجب شده میزان اهدای خون در استان به کمتر از یک سوم برسد و این امر می تواند بیماران نیازمند خون را با مشکل جدی مواجه کند.

پژمان صالحی فر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی یک نیاز همیشگی است، گفت: متاسفانه امکان ذخیره سازی خون و مشتقات آن وجود ندارد و برای همین نیاز است اهداکنندگان خون حضور مستمر جهت اهدای خون داشته باشند.

وی افزود: تامین خون تنها از اهدا کنندگان خون امکانپذیر است و ما نمی توانیم خون را از جای دیگر تهیه کنیم و نیاز است اهداکنندگان همواره اهدای خون را انجام دهند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به بروز بیماری کرونا در جامعه و بار روانی ناشی از این بیماری، گفت: متاسفانه ترس و وحشت اغراق آمیز از این بیماری موجب شده تا اهدای خون در مراکز خونگیری به یک سوم کاهش یابد و این درحالی است که نیاز به خون در مراکز درمانی همیشگی است و زمان نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون در کرمانشاه به یک سوم رسید/ به همه گروه های خونی نیازمندیم

اهدای خون در کرمانشاه به یک سوم رسید/ به همه گروه های خونی نیازمندیم