مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-29بين الملل

واکنش اتحادیه پارلمان های عربی به قصد تل آویو برای ساخت هزاران شهرک جدید در قدس


اتحادیه پارلمان های عربی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی با ساخت هزاران شهرک جدید در شرق قدس دنبال جدا کردن این شهر از محیط فلسطینی آن و قطع ارتباط میان شمال و جنوب کرانه باختری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عاطف الطروانه رییس پارلمان اردن و رییس اتحادیه پارلمان های عربی، قصد رژیم صهیونیستی برای ساخت 3500 واحد صهیونیست نشین جدید در شرق قدس اشغالی را محکوم کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی معا ، در بیانیه صادر شده از اتحادیه پارلمان های عربی آمده است، این قصد رژیم صهیونیستی در تناقض با قانون بین الملل قرار دارد.

اتحادیه پارلمان های عربی افزود: این قصد اسراییل با هدف جدا کردن قدس از محیط فلسطینی آن و قطع ارتباط میان شمال کرانه باختری و جنوب آن صورت می گیرد، موضوعی که از بین بردن روند صلح بر پایه راهکار دو دولتی را فراهم می کند و فلسطینی ها و عرب ها را به تن دادن به سیاست واقعیت موجود وامی دارد.

الطروانه تصریح کرد، ادامه اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در ساخت شهرک ها، امنیت و صلح بین المللی را تهدید می کند و هر امیدی برای صلح را از بین می برد.

وی تأکید کرد: جز با ایجاد دولت مستقل فلسطینی با مرکزیت قدس شرقی در مرزهای 1967 و بازگشت آوارگان طبق قطعنامه 194 منطقه عربی رنگ آرامش نخواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اتحادیه پارلمان های عربی به قصد تل آویو برای ساخت هزاران شهرک جدید در قدس

واکنش اتحادیه پارلمان های عربی به قصد تل آویو برای ساخت هزاران شهرک جدید در قدس