مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-29فرهنگي

تعطیلی برج آزادی و لغو نمایشگاه احصایی/ حضور ایرانی ها در نمایشگاه آبرنگ حیدرآباد


سومین جشنواره بین المللی نقاشی آبرنگ حیدرآباد با آثاری از هنرمندان اروپایی و 15 اثر از نقاشان کشورمان در پاکستان برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، کلیه فعالیت های بازدیدی و هنری برج آزادی برای مقابله با انتقال ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شد.

 با توجه به ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی مبنی بر اهمیت حفظ سلامت هم میهنان و گردشگران داخلی و خارجی و عدم برگزاری اجتماعات غیر الزامی؛ کلیه فعالیت های بازدیدی و هنری این برج تا پایان روز جمعه 16 اسفند تعطیل اعلام شد.

          * نمایشگاه مرور 4 دهه آثار سیدمحمد احصایی تعطیل شد شیوع ویروس کرونا نمایشگاه مروری بر چهار دهه آثار سید محمد احصایی چهره ماندگار خوشنویسی را در گالری بوم به حالت تعلیق درآورد.

  این نمایشگاه که از بیستم دی آغاز شد و با استقبال شایان توجه مردم قرار بود تا شانزدهم اسفند دایر باشد، چند روزی است به سبب جوگیری از اشاعه بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده و اعلام شده تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در این مجموعه نمونه هایی شاخص از آثار این هنرمند پیشگام و پیشکسوت به نمایش در آمده است که از سال 1354 به بعد خلق شده اند و شامل نمونه هایی از مجموعه های شناخته شده ای مانند عشق، آن، محبت، الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برج آزادی و لغو نمایشگاه احصایی/ حضور ایرانی ها در نمایشگاه آبرنگ حیدرآباد

تعطیلی برج آزادی و لغو نمایشگاه احصایی/ حضور ایرانی ها در نمایشگاه آبرنگ حیدرآباد