مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-29پزشكي

استرس از ابتلا به کرونا سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: استفاده از ماسک برای درمانگر و بیمار بوده و این تقاضای بالا برای ماسک هیاهو و هجمه غیراصولی بوده و ضرورت ندارد.

- دکتر بهنام رضا مخصوصی شنبه 10 اسفند در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر کروناویروس بیشتر از طریق اشیاء به افراد انتقال می یابد و انتقال فرد به فرد به علت رعایت موارد بهداشتی و کاهش دست دادن و روبوسی ها کمتر شده است.

وی با تأکید بر ضدعفونی کردن اشیاء، محیط کار و زندگی با استفاده از محلول های گندزدا افزود: گندزدایی اشیاء با آب و الکل از نقش مؤثری در ضدعفونی برخوردار بوده که در صورت نبود الکل می توان با استفاده از وایتکس و آب، محلول گندزدا تهیه کنیم.

مخصوصی در ادامه با بیان اینکه در فضای آکادمیک و سنتی نباید به مسائل بیماری کرونا دامن زد بلکه باید به واقعیت نزدیک شویم و اجازه دهیم جامعه و درمانگر در فضای مناسب کار خود را انجام دهند، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد و نمونه مثبتی در شهرستان اسدآباد در رابطه با بیماری کرونا نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از هر گونه بیماری کروناویروس نیاز به مشارکت همه مردم است، یادآور شد: در صورتی که همه دانشکده های علوم پزشکی به رسالت خود عمل کنند تنها 25 درصد در سطح درمان و بهداشت جامعه مؤثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرس از ابتلا به کرونا سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند

استرس از ابتلا به کرونا سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند