مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 12:262020-02-29پزشكي

صلیب سرخ چین، کیت های تشخیص کرونا و دستگاه های تنفسی به هلال احمر ایران اهدا کرد


جمعیت صلیب سرخ چین در پاسخ به کمک های ایران و با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در ایران دستگاه تنفسی، کیت های تشخیصی و تقویتی و سواب دهانی به جمعیت هلال احمر ایران اهدا کرد.

- جمعیت صلیب سرخ چین در پاسخ به کمک های ایران و با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در ایران دستگاه تنفسی، کیت های تشخیصی و تقویتی و سواب دهانی به جمعیت هلال احمر ایران اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، صلیب سرخ چین با توجه به شیوع کرونا ویروس در ایران و به منظور کمک به پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری در ایران اقدام به اهدای 13 دستگاه تنفسی هر کدام به ارزش 200 هزار یوآن چین و در مجموع 2 میلیون و 600 هزار یوآن چین، 50 هزار و 40 کیت تشخیصی آزمایشگاهی کرونا ویروس به ارزش یک میلیون و 800 یوآن، 50 هزار و 40 کیت تقویتی(کمکی) تشخیص کرونا ویروس به ارزش 7 میلیون و 506 هزار یوآن و 35 هزار و 40 سوآب دهانی برای نمونه برداری ویروس کرونا از طریق بزاق و مخاط های حلقی به ارزش 350 هزار و 400 یوآن به هلال احمر ایران اهدا کرده است.

بر اساس این گزارش ارزش مجموع کمک های صلیب سرخ چین به هلال احمر ایران 8 میلیون و 907 هزار و 200 یوآن چین (یک میلیون و 274 هزار دلار) بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلیب سرخ چین، کیت های تشخیص کرونا و دستگاه های تنفسی به هلال احمر ایران اهدا کرد

صلیب سرخ چین، کیت های تشخیص کرونا و دستگاه های تنفسی به هلال احمر ایران اهدا کرد