مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-29ورزشي

جلسه لالوویچ با مسئولان IOC برای تعیین تکلیف مسابقات گزینشی آسیایی ها


سخنگوی فدراسیون کشتی از تماس تلفنی رییس فدراسیون کشتی با رییس اتحادیه جهانی در مورد تعیین تکلیف وضعیت موجود و ابهامات در خصوص برگزاری مسابقات گزینشی المپیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در شرایطی که کشور قرقیزستان نیز بعد از چین، از میزبانی مسابقات گزینشی المپیک در بخش آسیا انصراف داده است، حسن رنگرز از تماس تلفنی علیرضا دبیر با نناد لالوویچ خبر داد.

وی در برنامه دایره طلایی گفت: صبح امروز (شنبه) با حضور علیرضا دبیر، حمید سوریان، محسن کاوه و سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی غلامرضا محمدی و محمد بنا جلسه مفصلی در رابطه با راهبردهای موجود برای شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در برنامه های تیم های ملی داشتیم.

با توجه به نامشخص بودن زمان و مکان برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در آسیا، مقرر شد که موضوع برپایی اردوها به تعویق بیافتد تا شرایط را برای برپایی اردوی پایدار مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه علیرضا دبیر با نناد لالوویچ صحبت کرد که  رییس اتحادیه جهانی تاکید داشت شرایط در دنیا شرایط خاص و ویژه ای است و روز دوشنبه او جلسه مفصلی با مسئولان IOC خواهد داشت تا جمع بندی نهایی برای گزینشی المپیک مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه لالوویچ با مسئولان IOC برای تعیین تکلیف مسابقات گزینشی آسیایی ها

جلسه لالوویچ با مسئولان IOC برای تعیین تکلیف مسابقات گزینشی آسیایی ها