مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 05:562020-03-01پزشكي

تولید انبوه طرح های دانش بنیان برای کیت تشخیص کرونا


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری گفت: 4 طرح از سوی شرکت های دانش بنیان برای تولید کیت های تشخیص کرونا ارائه شده که احتمالا 2 طرح را طی یک هفته آینده به تولید انبوه می رسانند.

- دکتر مصطفی قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی فراخوانی که هفته گذشته با هماهنگی وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و معاونت علمی اعلام شد مطرح کردیم که شرکتهای دانش بنیان و فناوری که توانایی تولید کیت های تشخیصی دارند طرحشان را معرفی کنند.

وی بیان کرد: از آن هفته طرح هایی ارائه شدند که 4 طرح در نوبت تصمیم گیری هستند تا در نهایت یک الی دو طرح به مرحله تولید برسند.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری با اشاره به پروسه تولید این کیتها توسط شرکتهای دانش بنیان گفت: یک تا دو روز برای تایید این طرح ها از سوی سازمان غذا و دارو زمان می برد و این شرکتها باید طی یک هفته کیت ها را به تولید انبوه برسانند.

وی با تاکید بر سرعت تولید کیت های تشخیص کرونا توسط این شرکت ها گفت: اقتصاد این اقدام بلافاصله شکل می گیرد از این رو باید در کمترین زمان ممکن به تولید انبوه برسد و در دسترس قرار بگیرند.

قانعی با بیان اینکه آزمایشگاه مرجع وزارت بهداشت ذیل سازمان غذا و دارو باید حتما محصول این شرکتها را به تایید برساند، گفت: باید رییس آزمایشگاه مرجع محصول ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انبوه طرح های دانش بنیان برای کیت تشخیص کرونا

تولید انبوه طرح های دانش بنیان برای کیت تشخیص کرونا