مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-01پزشكي

قرنطینه 50 فرد مشکوک به کرونا در کردستان/نیاز مبرم به کیت تشخیص


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر حدود 50 فرد مشکوک به کرونا ویروس در مراکز درمانی سطح استان کردستان قرنطینه و تحت درمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم قادری صبح یکشنبه در رزمایش آمادگی سپاه در مقابله با کرونا با اشاره به اینکه پیش بینی می شود تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد، اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت تاکنون هشت نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند، هر چند این آمار هنوز مورد تایید ما نیست و منتظر اسامی مبتلایان از وزارتخانه هستیم.

وی افزود: تعداد افراد بستری شده و مشکوک به کرونا به حدود 50 نفر رسیده که جواب ازمایش آولیه تشخیص تعدادی از آنها هنوز اعلام نشده است و از این تعداد تنها هشت مورد مثبت بوده و 21 مورد نیز منفی اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تلاش برای مقابله با شیوع و گسترش این بیماری با جدیت ادامه دارد, ادامه داد: در حال حاضر به شدت نیاز به کیت تشخیصی داریم که تاکنون آن را دریافت نکرده ایم.

قادری یادآور شد: خوشبختانه با توجه به همدلی دستگاه های مختلف و اعلام آمادگی سپاه می توان این ویروس را کنترل کرد و ضمن اینکه تعدادی از درمانگاه های سطح استان به صورت دو شیفت کاری و در 16 ساعت به مردم خدمت رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه 50 فرد مشکوک به کرونا در کردستان/نیاز مبرم به کیت تشخیص

قرنطینه 50 فرد مشکوک به کرونا در کردستان/نیاز مبرم به کیت تشخیص