مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-01دانش

تولید انبوه کیت های بومی تشخیص کرونا در آینده نزدیک


رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به آغاز تحقیق برای ساخت واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران، از تولید انبوه کیت های بومی تشخیص کرونا در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

- رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد تولید انبوه کیت های بومی تشخیص کرونا در آینده نزدیک رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به آغاز تحقیق برای ساخت واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران، از تولید انبوه کیت های بومی تشخیص کرونا در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل قادری فر درباره عملکرد و حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به پیک همه گیری ویروس کرونا، گفت: معاونت علمی هم پا با سایر ارکان کشور برای مقابله مؤثر با ویروس کرونا از طریق حمایت از توسعه فناوری های مرتبط، برنامه هایی را تدارک دیده است.

وی افزود: یکی از بخش های مهم حمایت، تولید انواع کیت های تشخیصی بیماری کرونا است که خوشبختانه ستاد توسعه فناوری معاونت علمی سعی کرده در روزهای اخیر چند شرکت فناور و دانشجویانی که در این حوزه فعال هستند را شناسایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انبوه کیت های بومی تشخیص کرونا در آینده نزدیک

تولید انبوه کیت های بومی تشخیص کرونا در آینده نزدیک