مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-01دانش

طراحی و ساخت دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری


فناوران یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و ساخت دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری، و زباله های آلاینده محیطزیست شدند.

- فناوران یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و ساخت دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری، و زباله های آلاینده محیطزیست شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید عباسعلی زاده، مدیرعامل یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری البرز در این باره گفت: این شرکت تولیدکننده دستگاه بیو کمپوستر خانگی و صنعتی در ایران است که توانسته انواع دستگاه های تفکیک و دفع پسماندهای خانگی و شهری و زباله های مراکز مختلف اداری را طراحی و تولید کند.

این دستگاه ها با استقبال خوب مراکز دولتی، خصوصی و خانواده ها مواجه شده است.

وی یکی از مأموریت های این شرکت را توجه به بهبود و حفظ محیط زیست عنوان و اظهار کرد: با استفاده از این دستگاه، شرایط حفظ محیط زیست و تبدیل زباله های تولیدی به کود و سایر محصولات قابل استفاده فراهم می شود.

مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه محیط زیست از استقبال مدارس کشور در استان های البرز و تهران از این محصول تولیدی خبر داد و افزود: با توافقی که با برخی مسئولان آموزش و پرورش داشتیم، در حال حاضر بیش از 30 مدرسه در استان تهران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری

طراحی و ساخت دستگاه های تفکیک و دفع انواع پسماندهای خانگی و شهری