مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-01پزشكي

کیت آزمایش بیماران مشکوک به کرونا بستری در جهرم به آزمایشگاه ارسال شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه کیت نمونه 5 بیمار مشکوک به کروناویروس در این شهرستان برای آزمایشگاه ارسال شده است، گفت: تاکنون نتیجه آزمایش کرونا ویروس هیچ بیماری در جهرم مثبت نشده است.

- دکتر محمد رحمانیان یکشنبه یازده اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در بیمارستان پیمانیه جهرم بخش مخصوصی برای بیماران مشکوک به کرونا ویروس در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: برای حفظ احتیاط بیمارانی با علائم شبه آنفولانزا و مشکوک به کرونا ویروس در بخش پیش بینی شده بستری و تمام مراحل درمان برای آنان انجام می شود.

این پزشک متخصص اضافه کرد: با توجه به شباهت علائم بالینی 5بیمار به کرونا ویروس که در بخش مخصوص بستری هستند، برای احتیاط برای آنها نمونه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه معمولاً دریافت جواب قطعی نمونه ها کمی زمانبر است گفت: درمان های لازم برای این بیماران توسط متخصصین عفونی در بیمارستان پیمانیه شروع شده و در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با توجه به مراقبت های انجام شده و دریافت درمان های مورد نیاز، وضعیت عمومی این بیماران است.

او با تاکید براینکه پیشگیری از ابتلا مهمترین رکن کنترل این بیماری است، گفت: بخش مخصوص مراقبت از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان پیمانیه جهرم، ایزوله و جدا از دیگر بخش ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت آزمایش بیماران مشکوک به کرونا بستری در جهرم به آزمایشگاه ارسال شده است

کیت آزمایش بیماران مشکوک به کرونا بستری در جهرم به آزمایشگاه ارسال شده است