مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 12:162020-03-01اقتصادي

آقای همتی؛ مهلت برای بازپرداخت وام های کمتر از 50 میلیون تومان داده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای به رییس بانک مرکزی نوشتند: با توجه به نزدیک شدن سال نو مهلت تنفس برای بازپرداخت وام های کمتر از 50 میلیون تومان داده شود.

- در هفته های اخیر با ورود ویروس کرونا به کشور و توصیه های وزارت بهداشت و تصمیم دولت مدارس و دانشگاه ها و بسیاری از تجمعات تعطیل شده و مردم برای حفظ سلامتی شان در قرنطینه خانگی به سر می برند و دیگر از اسفندماه پرجنب و جوش در جامعه خبری نیست؛ اسفندماهی که همیشه برای کاسبان و مشاغل آزاد نوید کسب سود و رونق بازار را می داد.

کسب و کار های بسیاری مانند: رستورانها، تالارها، فروشندگان پوشاک، آرایشگران و دست فروشان و کسبه شهر های زیارتی و.

به ضرردهی رسیده اند.

این ها همه در حالی است از ابتدای سال نیز با رکود و تورم حاکم بر اقتصاد بسیاری از مشاغل سال سختی را پشت سرگذاشته بودند و امیدشان به شب عید بود.

بی شک ضررو زیان ناشی از تعطیلی بازار و کاهش تقاضا بر فشار اقتصادی وارد آمده در طی این سال ها خواهد افزود و ضرر و زیان ناشی از این اتفاق بیش از همه به قشر ضعیف جامعه و کارگران خدمتگذار تولید کشور آسیب می رساند و واحد های تولیدی و کسب و کار ها از طرفی باید به فکر پرداخت سنوات و عیدی کارگرانشان باشند و از طرفی باید بدهی ها و وام هایشان را پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای همتی؛ مهلت برای بازپرداخت وام های کمتر از 50 میلیون تومان داده شود

آقای همتی؛ مهلت برای بازپرداخت وام های کمتر از 50 میلیون تومان داده شود