مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 14:102020-03-01اقتصادي

خودروسازان شیفت سوم تولید را فعال کنند تا التهاب بازار خودرو فروکش کند


عضو کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از خودروسازان و تعطیلی شیفت سوم تولید گفت: اگر این شیفت فعال شود، بازار خودرو از التهاب خارج و اشتغال بیشتر شده و نقدینگی جامعه کمتر می شود.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره التهاب بازار خودرو گفت: باید به دنبال اصلاح مالیات خرید و فروش خودرو در صحن علنی مجلس باشیم؛ بنا داریم این موضوع را حین بررسی بودجه پیشنهاد بدهیم لذا تعیین تکلیف این موضوع  که می تواند برای دولت درآمد داشته و منجر به کاهش قیمت خودرو شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از خودروسازان درباره عدم فعالیت شیفت سوم تولید خودرو خاطرنشان کرد: در فارس، کرمانشاه، مشهد، تبریز، سبزوار و .

سایت تولید خودرو وجود دارد که شیفت سوم آنها تولیدی ندارد اما ظرفیت خالی آنها بلااستفاده است؛ تا پایان سال باید این شیفت سوم تولید خودرو فعال شده و بخشی از التهابات بازار خودرو را کم کرده و اشتغال ایجاد کند.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: فعال شدن شیفت سوم تولید خودرو در خودروسازان در جمع کردن بخشی از نقدینگی جامعه  موثر بوده و منجر به اشتغال بیشتر و کم شدن التهابات بازار خواهد شد ضمن اینکه ظرفیت خالی خودروسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان شیفت سوم تولید را فعال کنند تا التهاب بازار خودرو فروکش کند

خودروسازان شیفت سوم تولید را فعال کنند تا التهاب بازار خودرو فروکش کند