مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-01سياسي

استقرار 200 تخت جدید برای بیماران کرونا در رشت


استاندار گیلان از استقرار 200 تخت دیگر علاوه بر یک هزار و 500 تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در دیدار با دبیر کل هلال احمر کشور در استانداری با اشاره به تلاش های ستودنی این جمعیت در برهه های مختلف زمانی در استان و امدادرسانی های آنان اظهار کرد: تعداد اعضای جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته، رشد خوبی داشته که مشارکت بیشتر آنان در ارائه خدمت به مردم مورد انتظار است.

وی از استقرار 200 تخت دیگر علاوه بر یک هزار و 500 تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر در روزهای آتی خبر داد و خواستار توجه بیشتر به آموزش همگانی مردم توسط این مجموعه با همکاری نیروهای داوطلب، فعالان اجتماعی و نیز صداوسیما شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای انتقال بیماران با بالگرد هلال احمر مستقر در استان، به بیمارستان های دیگر در شرایط ضروری تأکید کرد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه مدیران ارشد استان در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: برای اسکان، تب سنجی در مبادی ورودی و نیز فراخوان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای حضور فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 200 تخت جدید برای بیماران کرونا در رشت

استقرار 200 تخت جدید برای بیماران کرونا در رشت