مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 04:252020-03-02پزشكي

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در سنندج مستلزم کیت های آزمایشگاهی است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در سنندج منتظر کیت های آزمایشگاهی هستیم.

- هومن قصری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از زمان شروع شایع شدن این ویروس در استان کردستان اقدامات و برنامه های مختلفی را در راستای مقابله با پیشگیری و درمان انجام گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه همه مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان ها در سراسر استان از آمادگی کامل در راستای بستری کردن بیماران احتمالی کرونا ویروس برخودار هستند، اذعان کرد: تا این لحظه هیچ گونه مرگ ومیر مرتبط با این بیماری در استان گزارش نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس در سنندج به زودی انجام می گیرد.

قصری گفت: اینکه این آزمایشگاهی چه زمانی دقیقا فعالیت خود را در استان آغاز کند بسته به ورود کیت های آزمایش کرونا از مرکز دارد که تاکنون وارد نشده است.

وی اذعان کرد: زیرساخت های لازم برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کروناویروس فراهم است و تمام ظرفیت های استان در این خصوص به کارگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در سنندج مستلزم کیت های آزمایشگاهی است

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در سنندج مستلزم کیت های آزمایشگاهی است