مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 05:002020-03-02پزشكي

نیاز ماهانه گلستان 500 کیت است/احتمال راه اندازی بیمارستان صحرایی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال رایزنی برای گرفتن کیت از وزارت بهداشت هستیم و نیاز روزانه استان حدود 20 نمونه گیری و در ماه حدود 500 کیت است.

- سراج الدین عارف نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تجهیزات و دستگاه تشخیص ویروس کرونا امروز (دوشنبه) وارد استان شده و آزمایشگاه تجهیز و راه اندازی می شود.

وی افزود: در حال رایزنی برای گرفتن کیت از وزارت بهداشت هستیم و نیاز روزانه استان حدود 20 نمونه گیری و در ماه حدود 500 کیت است.

عارف نیا گفت: در حال حاضر بیمارستان های صیاد شیرازی، پنج آذر و سایر بیمارستان های شهرهای مختلف استان جوابگوی نیاز بیماران است.

وی توضیح داد تاکنون به نقطه پیک بیماری نرسیده ایم و تا آخر هفته وضعیت ما مشخص خواهد شد که شیوع بیماری در استان به چه میزان است.

عارف نیا بیان کرد: اگر تخت های بیمارستان صیاد شیرازی که برای بستری بیماران مشکوک به کرونا و بیماران تنفسی آماده شده، کفایت نکرد یکی از بیمارستان های غرب استان را خالی کرد.

وی تصریح کرد: همچنین ممکن است به سمت راه اندازی بیمارستان صحرایی رفته و از امکانات ارتش و سپاه در این کار کمک بگیریم که در حال رایزنی با این نهادها هستیم.

عارف نیا گفت که ما تمام پیش بینی های لازم را در نظر می گیریم و ممکن است که بیمارستان سیار مورد استفاده هم قرار نگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز ماهانه گلستان 500 کیت است/احتمال راه اندازی بیمارستان صحرایی

نیاز ماهانه گلستان 500 کیت است/احتمال راه اندازی بیمارستان صحرایی