مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-02پزشكي

کیت های تشخیص سریع کرونا در راه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پویا شفیعی، مدیرعامل یکی از شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی که پیگیر تامین کیت های تشخیصی برای کشور است است، - مدیرعامل یکی از شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی گفت: با مذاکراتی که با تامین کنندگان چینی صورت گرفته و با هماهنگی های انجام شده توسط سفارت ایران در شانگهای چین، یک سری از کیت های تست سریع کرونا امروز به ایران ارسال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پویا شفیعی، مدیرعامل یکی از شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی که پیگیر تامین کیت های تشخیصی برای کشور است است، گفت: با مذاکراتی که با تامین کنندگان چینی صورت گرفته و با هماهنگی های انجام شده توسط سفارت ایران در شانگهای چین، یک سری از کیت های تست سریع کرونا امروز به ایران ارسال خواهد شد.

وی افزود: این کیت ها، خط اول غربالگری در بیمارستان های چین است و پیش از PCR و عکس های ریه و.

مورد استفاده قرار می گیرند و پس از ورود به ایران، با هماهنگی اداره کل تجهیزات پزشکی به انستیو پاستور و یا آزمایشگاه مرجع تحویل خواهد شد.

وی تاکید کرد: هدف از واردات این کیت ها، کاهش زمان غربالگری است تا علاوه بر ایجاد آرامش خاطر، از بستری شدن افراد غیر مبتلا به کرونا در بیمارستانها جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت های تشخیص سریع کرونا در راه ایران

کیت های تشخیص سریع کرونا در راه ایران