مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:252020-03-02سياسي

نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت/ضدعفونی مساجد و بقاع متبرکه در دستور کار


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت خبر داد و گفت: این نیاز در شرایط خاص بیش از پیش احساس می شود.

- حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش رسانه ها در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: وقتی که شوک بیش از حد به جامعه تزریق شود یاس و ناامیدی در جامعه غالب خواهد شد و این مهم کنترل شیوع ویروس را دشوار می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در جامعه عقلانیتی به وجود آمده و رفتارهای پرخطر کمتر شده است و امیدواریم با همتی که در مسئولان وجود دارد این ویروس کنترل شود و همه گیری اتفاق نیفتد.

زارع زاده یادآور شد: پس از شیوع کرونا اماکن متبرکه نیز مورد توجه قرار گرفت و در اماکن مذهبی که تراکم جمعیتی بالایی دارند و امکان شیوع بیشتر است، اقدامات بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه دستور العملی ارسال کرده که بر اساس آن مساجد و بقاع متبرکه ایزوله و ضدعفونی شود که در استان یزد نیز در حد امکانات و توان مالی نسبت به انجام ضدعفونی این اماکن اقدام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بر ضرورت وقف های جدید در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: یک چهارم مراکز درمانی کشور موقوفه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت/ضدعفونی مساجد و بقاع متبرکه در دستور کار

نیاز یزد به وقف در حوزه سلامت/ضدعفونی مساجد و بقاع متبرکه در دستور کار