مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-02سياسي

سردار پاکپور خبر داد: استقرار گردان های جنگ نوین سپاه در مناطق آلوده به ویروس کرونا


فرمانده نیروی زمینی سپاه از تشکیل قرارگاه زیستی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: همه یگان های جنگ نوین قرارگاه های ده گانه نیروی زمینی سپاه در حالت آماده باش کامل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگویی از تشکیل قرارگاه زیستی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: همه یگان های جنگ نوین قرارگاه های ده گانه نیروی زمینی سپاه در حالت آماده باش کامل هستند.

سردار پاکپور با تشریح اقدامات نیروی زمینی سپاه در روزهای اخیر برای مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد: در روزهای اخیر برای استقرار گردان های جنگ نوین اعم از گروه جنگ نوین 24 بعثت، تیپ نیروهای ویژه صابرین و تیپ میرزا کوچک خان برای استقرار در نواحی ای که ویروس کرونا شیوع یافته است، دستورات لازم صادر شده  است و یگان های مذکور در مناطق مورد نظر مستقر شده اند.

وی افزود: همچنین کارشناسان و متخصصین میکروبیولوژی و ویروس شناسی نیروی زمینی سپاه با ابلاغ مأموریت در مناطق آلوده به ویروس کرونا مستقر شده اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تصریح کرد: برگزاری جلسات با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی برای استفاده از سیستم های مه پاش و ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور خبر داد: استقرار گردان های جنگ نوین سپاه در مناطق آلوده به ویروس کرونا

سردار پاکپور خبر داد: استقرار گردان های جنگ نوین سپاه در مناطق آلوده به ویروس کرونا