مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-02بين الملل

گانتز: ترامپ متحد واقعی ماست/ در کنار آمریکا با تهدیدات ایران می جنگیم


رییس حزب «آبی و سفید» رژیم صهیونیستی و رقیب اصلی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات این رژیم، طی سخنرانی در اجلاس لابی «آیپک» ضمن تمجید از مواضع دولت آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنی گانتز رییس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی و فرمانده پیشین ستاد کل ارتش این رژیم در سخنرانی ویدئو کنفرانسی برای اجلاس لابی صهیونیستی آیپک در آمریکا، دونالد ترامپ را متحد واقعی اسراییل خواند و از مواضع دولت او تمجید کرد.

به نوشته تایمز اسراییل ، گانتز که اصلی ترین رقیب بنیامین نتانیاهو در انتخابات رژیم صهیونیستی و عهده دار شدن منصب نخست وزیری است، در این سخنرانی از مواضع کابینه او در قبال روابط با آمریکا به ویژه سیاستمداران دموکرات به شدت انتقاد کرد.

وی با اشاره تلویحی به عدم حضور چند نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شامل برنی سندرز نامزد پیشتاز این رقابت ها، به مواضع کابینه نتانیاهو در قابل دموکرات ها تاخت.

رییس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه در صورت پیروزی در انتخابات و نخست وزیر شدن اجازه نخواهد داد روابط این رژیم با آمریکا موضوعی حزبی شود، گفت: تحت رهبری من، اسراییل هرگز به یک موضوع حزبی (در آمریکا) تبدیل نخواهد شد و من با هر دو طیف (دموکرات و جمهوری خواه) به طور موثری همکاری خواهم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتز: ترامپ متحد واقعی ماست/ در کنار آمریکا با تهدیدات ایران می جنگیم

گانتز: ترامپ متحد واقعی ماست/ در کنار آمریکا با تهدیدات ایران می جنگیم