مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-02پزشكي

ارائه خدمات 8 تیم ویژه اورژانس به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تبریز


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: هشت تیم ویژه ساماندهی شده در قالب پرسنل آموزش دیده و مجرب با تجهیزات لازم به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمات فوریت پزشکی ارائه می دهند.

- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد ارائه خدمات 8 تیم ویژه اورژانس به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: هشت تیم ویژه ساماندهی شده در قالب پرسنل آموزش دیده و مجرب با تجهیزات لازم به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمات فوریت پزشکی ارائه می دهند.

فرزاد رحمانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه فرشتگان نجات اورژانس در صف مقدم مقابله با کرونا هستند، اظهار کرد: اورژانس استان با تیم های عملیاتی ویژه در حال خدمت رسانی به بیماران کرونا هستند.

وی افزود: استفاده از لباس حفاظت فردی (لباس فضایی) برای ایمنی بیشتر ارائه دهندگان خدمات فوریت پزشکی بوده و نباید باعث استرس بیمار و همراهان شود.

وی از آمادگی تمام مراکز درمانی برای پذیرش بیماران مشکوک به علائم کرونا خبرداد و افزود: تمام مراکز آموزشی درمانی و غیردانشگاهی آمادگی پذیرش بیماران را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات 8 تیم ویژه اورژانس به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تبریز

ارائه خدمات 8 تیم ویژه اورژانس به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تبریز