مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-02دانش

قانعی: تلاش برای تولید کیت های تشخیص کرونا توسط محققان کشور


دبیر توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در این معاونت تلاش کردیم با اعلامی که برای تولید کیت تشخیص کرونا بین شرکت های زیستی داشتیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مصطفی قانعی دبیر توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جلسه مقابله با ویروس کرونا که صبح امروز در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: خوشبختیم که با زیرساخت هایی که در کشور طی چند سال گذشته پدید آمده شرکت زیست فناوری را به 600 شرکت رساندیم.

وی افزود: بحث تولید کیت های تشخیص کرونا در کشور مطرح شد.

تعدادی کیت اهدایی از چین به ایران آمده است، توسط انستیتو پاستور در کشور توزیع شد تا کیت ها بتوانند یک تا دو ماه پاسخگو باشند.

در معاونت علمی تلاش کردیم با اعلامی که برای تولید کیت داخلی بین شرکت های زیستی داشتیم، بلافاصله بعد از محموله خارجی با تولید داخلی پاسخگو باشیم.

دبیر توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: پیش بینی این بود که 5 تا 10 شرکت اعلام آمادگی کنند اما در این بین 50 شرکت برای ساخت کیت اعلام آمادگی کردند که احتمالا از بین آنها به 5 شرکت برسیم تا در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت مورد تأیید سازمان غذا و دارو این کیت ها را تولید کنیم تا قبل از پایان کیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانعی: تلاش برای تولید کیت های تشخیص کرونا توسط محققان کشور

قانعی: تلاش برای تولید کیت های تشخیص کرونا توسط محققان کشور