مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-02بين الملل

پوتین: قصد ورود به جنگ با هیچ کس را نداریم


رییس جمهوری روسیه تاکید کرد، کشورش قصد جنگ با هیچ کس را ندارد اما در عین حال شرایطی را فراهم می کند که دیگر کشورها را حتی از فکر جنگ علیه روسیه باز بدارد.

- رییس جمهوری روسیه تاکید کرد، کشورش قصد جنگ با هیچ کس را ندارد اما در عین حال شرایطی را فراهم می کند که دیگر کشورها را حتی از فکر جنگ علیه روسیه باز بدارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در سری جدید برنامه 20 سوال از پوتین به خبرگزاری تاس گفت: قصد جنگ با کسی را نداریم اما در راستای دفاع تضمینی برای آماده سازی شرایطی تلاش می کنیم که به ذهن هیچ کس حتی فکر جنگ علیه روسیه هم خطور نکند.

پوتین یادآور شد، روسیه به لحاظ حجم بودجه دفاعی بعد از آمریکا، چین، عربستان، انگلیس، فرانسه و ژاپن در رتبه هفتم جهان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن هزینه نظامی ما از سالی تا سال دیگر کاهش می یابد در حالیکه هزینه کشورهای دیگر رو به افزایش است.

رییس جمهوری روسیه افزود: دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا به من اطلاع داده بودجه نظامی دیوانه کننده ای برای سال آینده دارد که به 738 میلیارد دلار می رسد.

ترامپ آن را با تاسف گفت.

او به من گفت: هزینه ها بسیار بالا هستند و من مجبورم آن را بپذیرم اما عموما طرفدار خلع سلاح هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: قصد ورود به جنگ با هیچ کس را نداریم

پوتین: قصد ورود به جنگ با هیچ کس را نداریم