مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:362020-03-02پزشكي

آغاز آزمایش بالینی داروهای درمانی کرونا/ انعقاد قرارداد تولید کیت تشخیصی داخلی


چندین شرکت به حوزه تولید کیت، داروی درمانی و داروی از بین برنده ویروس کرونا ورود پیدا کرده اند که درصورت مجوز وزارت بهداشت، - دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت:چندین شرکت به حوزه تولید کیت، داروی درمانی و داروی از بین برنده ویروس کرونا ورود پیدا کرده اند که درصورت مجوز وزارت بهداشت، تولید آن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر مصطفی قانعی امروز در نشست خبری تولید کیت های ایران ساخت تشخیص بیماری کرونا، ماسک و داروهای درمانی این بیماری که در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، گفت: ما خوشبختیم که با زیرساخت های کشور که طی چند سال اخیر که به وجود آمده، شرکت های دانش بنیان حوزه زیست فناوری به 600 شرکت رسیده است.

وی افزود: این زیرساخت ها می توانند در کمترین زمان ممکن وارد عرصه شوند و چالش های زیستی را حل کنند.

قانعی با بیان اینکه این شرکت ها توانسته اند قابلیت های خود را در مورد ویروس کرونا نشان دهند، گفت: تولید کیت های تشخیص سریع ویروس کرونا یکی از این قابلیت های شرکت های دانش بنیان حوزه زیستی به شمار می رود.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری عنوان کرد: تاکنون کیت های تشخیص کرونا که از چین به کشور وارد شده و توسط انستیتو پاستور به مرحله توزیع رسیده است، این کیت ها می توانند تا دو ماه پاسخگو باشند، از این رو شرکت های دانش بنیان درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آزمایش بالینی داروهای درمانی کرونا/ انعقاد قرارداد تولید کیت تشخیصی داخلی

آغاز آزمایش بالینی داروهای درمانی کرونا/ انعقاد قرارداد تولید کیت تشخیصی داخلی