مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-02سياسي

انتقال بیماران غیر کرونایی به بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تجهیز بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان برای انتقال بیماران غیر کرونایی این شهرستان به بیمارستان سید الشهدا خبر داد .

- ذبیح الله نیکفر دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ماحصل بازدید دبیر کل هلال احمر کشور از بیمارستان پیروز لاهیجان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور دیشب بازدیدی از بیمارستان پیروز لاهیجان داشته و بعد از مشاهده و شناسایی مشکلات این بیمارستان قول هرگونه همکاری را داده و به زودی بعضی از تجهیزات جمعیت هلال احمر به این بیمارستان منتقل می شود.

وی با قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر با پرسنل بیمارستان پیروز لاهیجان گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور و گیلان، داوطلبان و جمعیت هلال احمر همکاری بسیار زیادی با پرسنل، پرستاران و بیماران بیمارستان پیروز و دیگر بیمارستان های استان در زمینه حمل و نقل بیماران و توزیع ماسک داشتند.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر تجهیز بیمارستان پیروز لاهیجان افزود: در این چند روز رایزنی های بسیاری با نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت به استان گیلان داشته و مقرر شد دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان پیروز اختصاص و سهمیه داروی مورد استفاده برای درمان ویروس کرونا در این بیمارستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بیماران غیر کرونایی به بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان

انتقال بیماران غیر کرونایی به بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان