مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-02اقتصادي

توزیع 4.4 میلیون سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران مناطق محروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری با اشاره به فعالیت های بنیاد مستضعفان در حوزه سلامت مادران باردار و شیرده مناطق محروم، از توزیع ماهانه سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران شیرده و فرزندانشان خبر داد و اظهار کرد: - معاون بنیاد مستضعفان جزییات توزیع 4 میلیون و 400 هزار سبد غذایی را که توسط این بنیاد برای رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده در مناطق محروم کشور توزیع شده، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری با اشاره به فعالیت های بنیاد مستضعفان در حوزه سلامت مادران باردار و شیرده مناطق محروم، از توزیع ماهانه سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران شیرده و فرزندانشان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در 30 استان و 360 شهرستان کشور به اجرا درآمده و بنیاد مستضعفان با همکاری وزارت بهداشت، اقدام به توزیع سبد غذایی در میان بیش از 430 هزار مادر کرده است.

معاون بنیاد مستضعفان ادامه داد: این سبد غذایی شامل 13 قلم مواد غذایی تعریف شده است که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از 4 میلیون و 400 هزار سبد غذایی میان مادران شیرده و باردار مناطق محروم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر سبد غذایی بیش از 130 هزار تومان است گفت: از ابتدای امسال تا اول بهمن ماه، بیش از 729 هزار سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4.4 میلیون سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران مناطق محروم

توزیع 4.4 میلیون سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران مناطق محروم