مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-02پزشكي

فرشتگان نجات اورژانس در صف مقدم مقابله با کرونا


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اورژانس استان با تیم های عملیاتی ویژه در حال خدمت رسانی به بیماران کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرزاد رحمانی در رابطه با اقدامات و آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در این زمینه هشت تیم ویژه ساماندهی شده و پرسنل آموزش دیده و مجرب با تجهیزات به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمات فوریت پزشکی ارائه می دهند.

مدیر حوادث دانشگاه  علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: استفاده از لباس حفاظت فردی ( لباس فضایی ) برای ایمنی بیشتر ارائه دهندگان خدمات فوریت پزشکی است و این نباید باعث استرس بیمار و همراهان شود.

وی از آمادگی تمام مراکز درمانی برای پذیرش بیماران مشکوک به علائم کرونا خبرداد و افزود: تمام مراکز آموزشی  درمانی و غیردانشگاهی آمادگی پذیرش بیماران را دارند.

رحمانی افزود: مردم برای سئوالات کرونا با سامانه اورژانس 115تماس نگیرند زیرا این امر باعث کندی در امر رسالت ذاتی ارائه خدمات فوریت پزشکی می شود و شماره 4030برای پاسخ دهی به سئوالات مرتبط با کرونا راه اندازی شده است.

انتهای پیام/60001 کرونا در آذربایجان شرقی؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشتگان نجات اورژانس در صف مقدم مقابله با کرونا

فرشتگان نجات اورژانس در صف مقدم مقابله با کرونا